Helgrapport

(null)

Bra extrapass i bebisfabriken i lördags sedan var det Mello och lördagsmys resten av kvällen. 

I söndags åt vi god mat, chillade, kollade serier och filmer.

Ny vecka är igång och denna veckan är jag på förlossningen tillsammans med min barnmorskestudent tisd-torsd. Idag arbetade jag solo och hade en väldigt lugn dag! 🤩😍

Sedan är jag ledig nästan hela sportlovet som börjar på fredag, fått semester ett par dagar så planen är att hitta på roliga saker med de barn som vill 😄. Ska bli roligt och trevligt med sovmorgnar! 😍

Ha en fin vecka allihopa!! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingells

Jaså ni har inte sportlov nu? Hoppas ni får det riktigt mysigt! ❤️

Svar: Nej, idag går barnen på sportlov. Skåne har alltid veckan innan oss 🙂🎉
Chetti

2022-02-22 @ 00:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0