Helgrapport

I lördags hade vi en väldigt rolig och mysig dag med min vän och hennes dotter. Vi åt god mat, skrattade, kollade Mello, skrattade, åt gottegott och skrattade. Vi skrattade så mycket som ni förstår 🤣🤣🤣. En bra dag helt enkelt! 

I söndags chillade vi mest, kollade serier (just nu är jag hooked på "Love is blind" på Netflix), handlade för veckan och sådant. 

(null)

(null)

(null)

Samuels nya progressiva glasögon sitter som en smäck och han passar så bra i dem tycker jag 😍🤩. 

Sportlovet är igång på riktigt, och idag, måndag, drog jag och Samuel till Naturhistoriska museet. Vi har ju ont om cash men det är gratis inträde och vi har månadskort för att ta oss dit. Jag tog med dricka och lunch/mellis. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Imorgon ska vi nog gå på bio, har 3 presentkort samt en gratisbiljett som vi kan utnyttja 😍🤩. Sedan blir det kanske simhallen på onsdag. Små utflykter men bra för Samuel/barnen att göra något kul under lovet och inte bara sitta klistrade vid datorerna. 

Idag är sista februari och vinterns sista dag, imorgon börjar våren jippie!!

Önskar er alla en fin vecka!! 🌸🌸





Kommentarer
Postat av: Ingela

Så fina glasögon! 🤩

Vad härligt med både skratt och sportlov även på tom kassa. Saknar er!

Svar: Tack 🤩🤩

Saknar er också, jättemycket! 😢❤️
Chetti

2022-03-03 @ 07:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0