Helgrapport

"Ledig helg" har jag haft med en blandning av nytta och nöje. 

Tränat, storstädat, haft besök av vänner, Mello delfinal 1, serien Archive 81, tacos m.m. 

(null)

Ny vecka är igång och den började väldigt lugnt i bebisfabriken 🥰. Felix fick praktikplats på Johnson&Johnson i Uppsala så idag var hans första dag. 95km enkel väg så det är en bit att ta sig till och från varje dag,,, men vi är just nu bara glada att han fått en praktikplats! 
Stora barnen kommer få hjälpa till ett par dagar i veckan med att lämna Samuel i skolan. Han kan gå hem själv nu och har nycklar, min stora kille 🥰

Mycket jobb i veckan, bara ledig på fredag. Gick med min barnmorskestudent idag men resten av veckan går jag själv (?) 🙂. 

Ha en fin vecka!! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0