Trött

ledig fredag så försöker vila och pyssla med lite saker. Kom på att Samuel snart fyller 10år… så nu har jag beställt lite presenter online och börjat planera för kalaset. Hoppas han vill bjuda några kompisar nu när restriktionerna släppts  i samhället. 

Sommaren närmar sig med stormsteg och jag har uppmanat stora barnen att söka sommarjobb. Inte helt lätt men hoppas de hittar något annars blir det en lång och fattig sommar för dem…

Felix trivs bra på sin praktikplats men den jäkla kollektivtrafiken strular dagligen… Alicia och Henry har hjälpt till med lämning av Samuel de dagar jag jobbat kväll. Samuel har varit så duktig och gått hem själv varje dag nu och det har fungerat bra! 🥰

(null)

Lyxade till det men nya härliga stödstrumpor. Är trots stödstrumpor svullen om benen efter varje arbetspass… men men hoppas det hjälper blodcirkulationen något i alla fall. 

(null)

🤣😅😉 Hoppas kunna se någon härlig skräckfilm ikväll, var längesedan jag såg en riktigt bra…

Veckan på jobbet har varit intensiv men bra, suttit som koordinator 3 dagar i rad och det har varit pyssligt men allt löser sig oftast i slutändan. 🙏🏻

Jag jobbar lördagkväll och söndagdag nu i helgen så idag ska jag försöka njuta av min lediga dag. Senare ska jag och Samuel till Synoptik för att kolla synen, första gången hos optiker så vi får se hur det går 🤔🙏🏻 

Önskar er alla en härlig helg!! 🌸🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0