Helgrapport

(null)

(null)

Gott nytt år kära trogna bloggläsare!

Nårsafton bestod av gottegott, musik, dans och familjen ❤️. Somnade en stund men vid tolvslaget gick halva familjen ut för att beundra fyrverkerierna. 

I helgen jobbade jag i bebisfabriken men det var en bebisfattig helg med få födslar men jag lyckades vara med som barnmorska 2 (en barnmorska extra som stöd på rummet vid förstföderskor m.m) på två av dem 😀. 

Nytt år igång med många möjligheter. Jag har tre nyårslöften: njuta och leva i stunden, lägga ifrån mig mobilen mera och sluta shoppa onödiga saker…

Vikten och träningen tänker ni kanske?! Jag har tränat 5ggr/vecka i 1,5år så där bara fortsätter jag. Vikten ska jag vända på nu så att vikten går neråt igen och det gör jag för att jag vill och för att jag mår bra av det 🙂. 

2022 händer flera stora saker: Alicia tar studenten, Felix tar examen, min syster ska gifta sig, jag och Felix firar 20-års (!!!) bröllopsdag, lille gubben fyller 10år! Hoppas på ett roligt år med mycket skratt och glädje. ❤️❤️❤️

Kram på er allihopa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0