Härligt väder ☀️

(null)

Bingetittar på Stranger things och snart är säsong 1 över. Jag vet inte vad jag tycker än men den är fascinerande och jag vill fortsätta titta. Det är roligt och nostalgiskt med 80-talsmiljön. 
Jobbveckan flöt på fint, inga bebisar för mig men så brukar det vara om jag nu inte har student 🙌🏻. 

Igår, torsdag, var jag ledig och satt i princip hela dagen och hjälpte F och reviderade hans examensarbete, hoppas på godkänt nu! 🙌🏻 Samuels fröken visade upp Samuels nationella prov i svenska och matte och hans resultat är otroliga!! De flesta har han alla rätt på, något enstaka fel här och där på något av proven! 🥰🤩😍

Idag, fredag är jag också ledig och är på väg till stan för mammografi och sedan ska jag förbi min vän A som ligger inne på rehab på Stockholms sjukhem efter sin stora hjärtoperation ❤️. 

Felix har fått jobb och börjar på måndag! 🙌🏻🤩😍🎉🎶 Inte exakt till det som han utbildade sig till men på ett större företag med utvecklingsmöjligheter (Scania). Det viktigaste är att få in en fot och sedan får han försöka knussla sig in på sitt område. Vi letar fortfarande såklart jobb inom det han utbildade sig till. Men så skönt att nu ha en till inkomst, det har varit väldigt tufft senaste åren med egna företaget och covid samt nu studier 1,5år. Studenten kostade också fruktansvärt mycket 🫣🫣🫣

I helgen är jag ledig på lördag och då ska jag och Alicia på konsert med Tyler the Creator 🥰 även 2 av Alicias kusiner ska dit, så kul!! På söndag jobbar jag dag. 

Ha en fin helg!! 🌸🌸🌸



Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhhh vad glad jag blir att läsa att Felix fått jobb!!!🥰🥰🥰🥰 Jobb genererar jobb, det är lättare att få ett jobb i rätt bransch när du väl har jobb ✊✊

Ha en supertrevlig konsertkväll! ❤️

Svar: ❤️❤️
Chetti

2022-06-10 @ 13:46:13
Postat av: Stamp-E

gött mos till allt :)

Svar: 🙏🏻🙌🏻🥰
Chetti

2022-06-12 @ 12:05:05
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0