Helgrapport

Bra helg med mix av nytta och nöje. Jobbade lördagskväll på BB och det var ett underbart lugnt och behagligt pass, det var välbehövligt. 😃

I söndags städade vi och gräset klipptes, vi satt ute och njöt på verandan, tittade på Stranger Things (är inne på säsong 4 nu, här går det undan hehe) och åt gott. 

Jag tränar ffa i snitt 5ggr/vecka men ätandet har gått överstyr igen och vikten tickar på uppåt 🫣😅. Jaja, mitt eget fel eller rättare sagt min svaghet för mina inre demoner som än en gång greppat tag i mig med sina starka klor. Men men en dag tar jag tag i det igen, det vet jag. 

Ny vecka igång, halva gänget på jobbet har nu gått på semester och jag är lite nervös inför de kommande 4 veckorna med tanke på att vi kommer vara mindre folk och många föder på somrarna… men men en dag i taget bara 🙌🏻🙏🏻🫣

Denna vecka jobbar jag månd-torsd och  sönd, tagit 2 extrapass så jag jobbar heldag på torsd och på söndagkväll. Nu får vi bonus och det är bra betalt för ett extrapass, gör det för pengarna! 

Nu ska jag och lilleman till tandläkaren, senare vankas ett kvällspass i bebisfabriken. 

Bokat Skåneresa 21/7-31/7 för mig och Samuel, ska bli kul! 🥰 De stora sommarjobbar och F kämpar med att fixa jobb så det blir bäst att bara jag och lilleman åker. 

ha en fin vecka ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0