Äntligen fredag!

och jag är ledig fredag-söndag vilket känns välbehövligt! 

Det har varit intensiva pass på jobbet, inskolning av ny barnmorska på antenatalen, ett kvällspass på antenetalen som det var mycket att pyssla med och igårkväll satt jag som koordinator på förlossningen. Det föddes många barn på vårt pass och det var fullt sjå att få det hela att gå ihop med personal, rum och patienter……………

(null)

(null)

(null)

(null)

Min kväll blev så mycket bättre när min barnmorskestudent kom förbi med så fina presenter till mig och ett gulligt kort! Delikatesser från Delikatessboden och underbara blommor 🥰😍🤩. Det inspirerar mig till att bli en ännu bättre handledare åt nästa student. Jag tycker det är väldigt kul med studenter!

Idag, fredag så ska jag mest ta det lugnt, måste återhämta mig från gårdagens arbetspass… Jag tog en powerwalk imorse, handlade lite och har betalt månadens räkningar 😭😱🙁

Nu blir det soffläge mest hela dagen/kvällen och serier/filmer 🤩😍

I helgen måste vi storstäda och bara ta dagarna som de kommer. Samuel börjar sin nya kurs på simskolan. Sedan alla övriga marksysslor som ska göras för att få livet att gå runt…

Jag fick tillbaka en bra slant på skatten, välbehövligt!! 🙏🏻🙌🏻 

Önskar er alla en fin helg 🌸🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Verkligen kul att bli uppskattad 😍 skit med räkningar och städning som aldrig tar slut 😔 men positivt med pengar tillbaka på skatten, det fick vi med. 👌

Svar: ❤️❤️❤️
Chetti

2022-03-28 @ 01:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0