Helgrapport

Vilken bra helg vi haft!

Fredagkväll i bebisfabriken, med en fin förlossning 👶🏻😍🤩. 

Lördag, Samuels 10-årskalas och 11 skolkompisar kom så de fick precis plats i köket. Det mumsades pizza, kagor, glass och godis. De sprang upp och ner, lekte, tjoade och tjimmade och det var högljutt. Barnen hade så kul! Samuel var så glad och lycklig! 

(null)


(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen blev det Mellofinal, många bra låtar och jag antar att rätt låt vann trots att jag gillade Bagge och Tone Sekelius bättre 😍🤩. 

I söndags blev det veckohandlat, sedan shoppade vi skidglasögon m.m. till Henry som har varit och åkt skidor med klassen hela dagen idag 🙂. Helgen flög förbi och vips var det måndag igen. 

Denna veckan är jag på jobbet 6 dagar, bara ledig på fredag. Idag höll vi återigen på att planera inför utbildningsdagen för undersköterskor. Snart är vi klara och redo att dra igång. 

Resten av jobbdagarna är jag på förlossningen och de flesta passen med min barnmorskestudent. Hennes tid hos oss börjar lida mot sitt slut och vi ska ha slutbedömning på söndag. 🙌🏻

Önskar er alla en fin vecka!! 🌸🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0