Helgrapport

Lördagkväll, koordinator på förlossningen 😅. Mycket samtal, många patienter och en del trixande.

Söndagdag på förlöset tillsammans med 2 studenter och vi hade en fin förlossning tillsammans 😍🤩👶🏻. 

(null)

Samuel har blivit bjuden på bowlingkalas, kul! 🤩😍. 

(null)

Vilken tur att jag inte uppfattas som en Karen 🤣🤣. Det kommer väl senare med åren 😅😅. 

Idag, måndag är jag ledig och ensam hemma wihooo. Gick en härlig powerwalk i solen, ryttat upp lite, tvättar en massa och det får väl bli lite serier också 🙌🏻🙌🏻. 

I veckan jobbar jag tisd-torsd, 3 dagarsvecka är helt ok 🤩😍. Jag är placerad på Antenatalen och det var ett tag sedan så det blir kul 😀. 

Hoppas ni alla får en fin vecka ute i vårsolen!! 🌞🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0