Helgrapport

Lördag: jobb i bebisfabriken, fixa lite hemma och sedan Mello Andra chansen och lördagsgott 😀

Söndag: Veckohandla, handla inför kommande 10-årskalas, baka, fixa inbjudningskort, fixa och dona inför veckan. 21 barn är inbjudna plus mina vänner och deras barn 😅😅 

En bra helg med en mix av nytta och nöje 😍🤩

(null)

Vilken lycka för mitt och Felix’ äktenskap att vi flyttade ifrån Botkyrka till Salem 🤩😍😅😅🤣🤣❤️❤️

(null)

(null)

Flera barns föräldrar har redan smsat och tackat ja till kalasinbjudan! Ännu en stor skillnad från Botkyrka till här… Där visste man aldrig om det skulle komma 1 barn eller 20… 😅🤣

Ny vecka är igång och idag hade jag en planeringsdag på jobbet. Vi är ett gäng som ska vidareutbilda uskor i några av de vanligaste grejerna som de gör på jobbet, en heldag med både teori och praktik. Varför gör vi sakerna? Hur? Vad är ett avvikande värde? m.m. Kul att göra lite annat på jobbet 🙏🏻🙌🏻🙃

Sedan jobbar jag tisdag, torsdag och fredag på förlossningen, fredagkväll med min student. Onsdag är jag ledig och då ska jag bl.a. baka. 

På fredag fyller vår lille gubbe hela 10år!! 🤩😍🎉🎂🍫🍪🍕 och på lördag blir det ett stort och roligt barnkalas!

Efter mycket om och men har nu Felix äntligen fått sin tredje dos av Covid 19 vaccinet!! 🙏🏻🙌🏻😍🤩

Ha en fin vecka nu!! 🌸🌸


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tur ni flyttade på rätt håll :D

Svar: Ja, annars vet vi inte hur det hade gått 😅😅
Chetti

2022-03-08 @ 07:25:37
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0