Ledig fredag

och min enda lediga dag denna vecka så passar på att bara vara hemma och pyssla med diverse saker. Har tränat, färgat hår, ögonbryn och blekt tänderna, ska tvätta lite, kolla serier och lite annat smått och gott. Ingen stress utan tar det lite pö om pö 🤩. 

(null)

Första bilden efter Samuel kom hem från sjukhuset. En av favoritbilderna ❤️

I helgen jobbar jag lördagkväll (buuu not my thing) och söndagdag. Jag ska gå med min student och vi ska ha peer learning, 2 studenter som samarbetar kring en patient. Roligt! 

Annars har det inte varit så mycket i veckan, jag har varit på förlossningen med min student, ett kejsarsnitt var vi med om och så har jag suttit som koordinator en kväll också. 

Önskar er alla en trevlig helg!! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0