Sportlovet lider mot sitt slut

Vi har haft en bra vecka! Jag var ju ledig månd-onsd så då har jag och Samuel varit på museum och bio. I onsdags var vi bara hemma och chillade, det behövs också 🙂. Jag började rensa ut och grovstäda i köket också 😀. 

(null)

(null)

Älskar att slänga mig i soffan i mån av tid och binge titta på serier! Just nu är det Love is Blind och så har jag börjat kolla på Top Boy på Netflix. 

(null)

(null)

(null)

Spidermanfilmen var verkligen underhållande, väldigt bra! 🙂

(null)

Igår, torsdag, var jag tillbaka på jobbet och hade en busy kväll i bebisfabriken men det blev ingen bebis för mig men ett väldigt trevligt pass ändå! 

Nu är det helg och jag är ledig fredag-söndag, är jag alltid ledig tänker ni då?! Hahaha nej det bara blev så i schemat och jag jobbar 100% 🙌🏻. Men jag har faktiskt tagit ett extrapass imorgon lördagdag, Felix jobbar ju oxå extra då så det passar bra! Ingen bonus just nu tyvärr men övertidsbetalt från första krona🙏🏻. We need the money! 

Studenten för Alicia hägrar och det kommer kosta… partytält, bord, stolar, tallrikar m.m. Maten, drickan… men men det blir en investering inför kommande studenter för lillebrorsorna. 

Önskar er alla en fin helg!! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0