Bättre vecka!

I tisdags gick jag med min barnmorskestudent och vi fick 2 förlossningar och allt gick fint 😍🤩. 

Satt som koordinator onsdag och torsdag och det var mycket bättre än i helgen, mer normalläge men självklart med en del samtal och pusslande. Många majbebisar 👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻

Idag, fredag fick jag covidledigt, vi har  fått 4 extra lediga dagar i år för att vi jobbade under pandemin. Detta behövde jag, men dagen har ändå rullat på med diverse saker som behövde göras. Ska strax åka och veckohandla och sedan blir det soffläge 🥰. 

I helgen är jag ledig på lördag och då måste vi bl.a. köpa stolar till studenten och en runda till Ikea för porslin, bestick m.m. Japp, velade mellan papper och porslin men vi valde porslin, är det fin fest så är det 🤩😍🥰. Kan vi ha till framtida fester m.m. 

Söndagdag tog jag ett extrapass för shit vad studenten kostar… och det har landat höga räkningar i brevlådan igen, årsavgift till Samfälligheten m.m. 

Trevlig helg på er! 🌞🌞🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0