En vecka till studenten

I tisdags satt jag som koordinator och det var en helt okej kväll. 🙏🏻

Onsdag och torsdag var jag ledig och det var så bra för mig trots att dagarna gick åt till en massa. Storstädat huset, bakat, föräldramöte inför att Samuel ska börja 4:an (!!), fixat och donat med diverse saker, veckohandlat och all läsk till studenten inhandlades 😅😅

(null)

Studentmössor hahaha, ser ni inte det? Smakar som seg maräng typ. 

Jobbar hela långa helgen, fred kväll, lörd dag o sönd kväll. 👶🏻👶🏻👶🏻🥰🥰🥰 Hoppas på en hanterbar helg 😅🙌🏻🙏🏻. 

En vecka till studenten och det känns lite nervöst, roligt och pirrigt. Nästan så att det är jag som tar studenten. Minns min egen student med glädje, det var en helt underbar dag! ❤️❤️ Det är också ett stort kliv ut i vuxenlivet, plugga?,  jobba?, flytta hemifrån? 

(null)

Önskar er alla en härlig helg! 🌸🌸






Kommentarer
Postat av: Hannas krypin

Min äldsta heter också Samuel. :-D Så kul att planera inför studenten. Minns också min dag. Tjugo år sedan i år. Tiden går alldeles för fort!

Svar: Tack för din kommentar!
Älskar namnet Samuel 🤩😍
För mig är det 24år sedan 😅😅
Chetti

2022-05-28 @ 11:39:49
URL: http://hannaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0