Fredagen den 13:e

Jag har haft en bra vecka, i måndags jobbade jag själv på golvet utan student. Jag fick en fin förlossning där allt gick så bra 🙏🏻❤️👶🏻

Tisdag och torsdag hade vi uskutbildningen som nu är över för denna omgång. Vi tänker att den kommer att vara ett stående moment för nya uskor 1 gång per halvår eller något sådant. Det har varit mycket uppskattat och vi har fått väldigt mycket höga betyg samt fina kommentarer på våra utvärderingar. 

Onsdag satt jag som koordinator och det var fullt sjå men allt gick bra i slutändan 😄🙏🏻. 

(null)

Vill inte prata kost och så utan denna bild får tala för sig själv. 🤭😅

Idag, fredag, var jag ledig så jag har veckohandlat, vi har tillsammans hehe sökt en massa jobb åt Felix, jag har varit hos naprapaten, beställt catering samt dekorationer m.m. till studentfesten och lite andra grejer. Nu ska det bli sängläge och serier/film. 
Kollar just nu på Clark på Netflix, väldigt underhållande och galen serie. 

Min högra sida av rygg/nacke har blivit mycket bättre efter 3 naprapatbesök och jag både somnar lättare och sover bättre. Jag har skaffat en spikmatta, tar nu magnsium varje kväll (muskelavslappnande), använder massagekudde, tränar med de övningar naprapaten visat mig och tänker på hur jag sitter, ligger och står. Sedan har jag införskaffat en dyr kudde som var bäst i test… premiär inatt 😄

(null)

(null)

Jag ska dit om en månad igen för att stämma av och så hur det går m.m. 

Jag jobbar lördkväll (missar en del av eurovision buhu) och söndagdag. 

Just det, idag var Samuels sista officiella dag som fritidsbarn! Ännu en era har gått i graven och vi kommer aldrig mer ha fritidsbarn 🙏🏻🎉🤩

Ha en fin helg you guys 🌸🌸



Kommentarer
Postat av: Stamp-E

japp vi får hoppas på en bra helg :)

Svar: 🙌🏻🙏🏻☀️😄
Chetti

2022-05-14 @ 07:43:07
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0