Helgrapport

(null)

I lördags for jag och Felix runt och shoppade till studenten bl.a. 32 stolar av denna sort. Den anställde undrade vad vi skulle hitta på hahaha, och det undrade de när vi köpte en massa bord också 😄. Därefter blev det en tur till Ikea för inköp av ljushållare, vaser, tallrikar, assietter och glas. Slutligen en vända till Biltema för att köpa bestick, tyvärr hade de inte tillräckligt så det får bli en vända till i veckan. Mycket pengar rullar iväg men men det är kul att fixa och ordna! 🎉

I söndags jobbade jag ett extrapass på förlossningen och hade en fin förlossning tillsammans med min barnmorsketudent. 🤩😍👶🏻 Det var vårt sista pass tillsammans, lite tråkigt men hon kommer att jobba hos oss så vi lär ses på jobbet i nära framtid som barnmorskekollegor. 

Ny vecka är igång och idag jobbade jag på förlossningen, och hade hand om härliga familjer men ingen förlossning blev det. Jobbar sedan tisdag, ledig onsdag och torsdag och då ska huset storstädas!! Sjukt länge sedan "skäms"… i veckan ska jag baka inför studenten också. Sedan blir det jobb fredag-söndag. 

Tyvärr inget jobb till Felix än, han tar det lugnt medan jag tycker det är otroligt ledsamt att det ska vara så svårt att få jobb efter sina studier. Han är numera en nyutexaminerad Robot- och automationsprogrammerare men står utan jobb 😕. Vi har sökt över 40 jobb, mailat en massa företag men ingen lycka än…

Önskar er alla en fin vecka 🌻☀️🌸🌞


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, så tråkigt att F inte får jobb, jag skickar alla hållda tummar möjligt er väg ✊✊

Ja, till stor släkt och umgänge så blir det otroligt dyrt med dessa tillställningar! Är det något mer ni vill låna? Vi har typ allt ni behöver 🙈

Svar: Tack 🙏🏻❤️

Bara ni tar med den där kylen så är vi överlyckliga. 🤩
Chetti

2022-05-26 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0