Ledig måndag

Jobbehelgen flög förbi, på förlossningen med min barnmorskestudent men tyvärr hade vi ingen förlossning. Dock mycket lärorika pass för studenten! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskar gamla foton, dessa är 10år gamla och tänk vad tiden springer iväg. 

(null)

(null)

(null)

I lördags efter jobb kom en kompis och dotter över. Vi grillade supergott kött och hade en mycket trevlig kväll ihop! 

Idag är jag "ledig" men som vanligt 120 saker att göra… Var hos Naprapaten på morgonen, det är inte bättre men fått övningar och andra tips. Ska dit om 2 veckor igen… sedan har jag tränat och resten av dagen är fylld av diverse måsten… 

Jag har sedan usk utbildningen tisdag och torsdag, jobb på förlossningen onsdag och fredag med min barnmorskestudent. På fredag åker vi kryssning för vi ska köpa öl, cider och annat för studenten. Maj är här och denna månad blir det fullt upp med saker inför studenten 3/6 🎉🎉

Önskar er en fin vecka!! 🌸🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0