Helgrapport

I fredags satt jag och bingetittade ikapp alla serier, för mycket serier och för lite tid 😅😅. Sedan lite Idol på det.

(null)

Påbörjat denna också och den är en blandning av mystisk och skräck. Sett 2 avsnitt, inte fantastisk än men känner att det är inom min genre 🥰. 

Lördagkväll i bebisfabriken var lugn och helt okej medan söndagdag var väldigt intensiv med många födslar, många samtal, hänvisningar till andra sjukhus, oroliga gravida som kom och gick. Vi gjorde det vi kunde men ändå tar man med sig en känsla hem att det inte kändes helt bra, att det inte blev helt bra för varken patienter eller personal… Tänk som det svänger mellan våra pass, t o m under samma pass kan det gå från kaos till lugnt viceversa. 

Efter jobbet firade vi pappa F som fick en massagepistol, vi åt pizza och annat gottegott och kollade på nya säsongen av Manifest. 

Ny vecka är igång, ikväll jobbar jag igen och så även imorgon. Sedan är jag ledig onsd-fred! Så skönt! Jobbar sedan lörd och sönd igen 🫣😊. Kanske att Halloweengrejerna ryker i veckan för snart är det ju dags för julpyntet 😬

Ha en fin vecka 🍁🍁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0