Helgrapport

(null)

(null)

(null)

I fredags bakade jag lite gottegott inför helgen. Kolakakorna togs med till jobbet i lördags och de gick åt 😅🥰
Solskenskaka gjorde jag för första gången och det är barndom för mig. En trogen kaka på alla kalas 🥳. Kladdkaka var god som vanligt 🤗
Allt det som blev över är infryst för att ätas på lördagar eller när vi får gäster. 

Jobbhelgen var helt ok, fick tyvärr sitta som koordinator så att min student fick gå med någon annan. 

(null)

Snökaos i Sthlm idag… alla bussar inställda så efter att ha jagat taxi i över 1,5 timme fick vi så äntligen tag på en Uber. Samuel kom iväg, han gick själv till skolan och det gick bra. Henry tog taxi med mig så han kom i tid och Alicia kom inte iväg alls till sitt jobb. Jag kom 1,5 timme sent… och då känns hela dagen lite upp och ner. Min student var på plats i alla fall men tyvärr ingen bebis. Snön vräker ner fortfarande men imorgon jobbar jag kväll så förhoppningsvis kan jag ta mig till jobbet. 

På onsdag är jag ledig och känner att jag måste börja leta presenter till Henry och julklappar till allihopa. Köper alltid lite sent 🫣

Jobbar torsdag och fredag och sedan har vi vår stora härliga klinikfest på fredagkväll med neontema. Ska bli kul! 

Ha en fin vecka allihopa! 🎅🏽


Kommentarer
Postat av: Ingela

Gottigott! Julklappar är väl inte sent att börja med?? 😬 Jag har ingen aning vad jag ska köpa till mina. Hoppas ingen på BB blir lidande av snökaoset! Ha det så kul på festen 🥳

Svar: Känns som alla köper och har allt fixat flera veckor innan jul hahaha
Nu har jag dock beställt det mesta online, så skönt! 😃
Chetti

2022-11-22 @ 00:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0