Helgrapport

(null)

Skåne i helgen, första stoppet blev hos min mamma där vi bl.a. åt en väldigt god och stor falafel 🥰 Malmö har den absolut bästa falafeln i Sverige! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Sedan bar det av hem till syster Ingells och hennes make R. De har flyttat ut på landet, strax utanför Skurup till världens mysigaste gård. 🤩😍

På lördagen ställde de till med dubbel 50-årsfest med som jag skrivit tidigare maffiatema och en mordgåta som skulle lösas. Jättekul fest med god mat, många skratt och fina människor. 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På söndagen åkte jag hem en sväng till mamma igen. Kul att jag hann dit 2 ggr på denna korta helg! Jag kom hem till 08-land strax innan 21:00. 🤩

Nu är en ny vecka igång och den startade jag med en heldag med HLR för härliga kollegor 😊. 

Imorgon är jag ledig, lagom att jobba en dag och sedan ledig en dag hahaha, det blev så pga byte av jobbhelg… är så trött så planen är att sitta i soffan och bingetitta på serier 🥰. Samuel ska också till Synoptik för att linsträna, får se hur det går samt byta glas i glasögonen. 

Jobbar sedan onsd-torsd, ledig fredag och jobbar då denna helgen som kommer istället för den helgen som var. Farsdag är på söndag och planen är väl att äta lite god utemat och lite gottegott framför tv:n 😊

Ha en fin höstvecka allihopa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0