På väg till Skåne

Just nu sitter jag på X2000 mot Skåneland, ensam, och ska vara där över helgen 🥳🎶🥰. 

Först ska jag hem till min mamma, handla åt henne och vi ska äta lunch. Senare bar det av ut på landet där min syster Ingells med familj flyttat och där ska jag spendera helgen. Min syster och hennes man har en dubbel 50-årsfest imorgonkväll med maffia/mordtema, ska bli kul 🤩 

(null)

(null)

I måndags firade vi Halloween med god mat, trick or treat och gottigheter. Många barn kom till oss och de alla blev  skrämda av vår välkomnande häxa, inte jag utan vår nya häxa hahaha. En härlig kväll med mina bästa vänner med barn. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tre pass på jobbet i veckan och 4 bebisar som jag välkomnade till världen, några tillsammans med barnmorskestudenter. 👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻 

(null)

Nu har min barnmorskestudent gått sitt sista pass hos oss och jag fick denna vinflaska av hen 🥰. Kul att bli uppskattade och få presenter 😍🤩. 

Önskar er alla en fin helg 🤩🍁🍂🎃

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

Hade du en höna som barnmorskestudent? Eller hon/han identifierade sig som en höna? MOHHAHAHAHAHHAHA

Trevlig helg.

Svar: Hehehehe 🫣
Chetti

2022-11-04 @ 07:49:41
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0