Tja

(null)

(null)

(null)

Måndag, koordinator och full rulle 👶🏻👶🏻. Tisdag började min nya barnmorskestudent så det var kul, tyvärr kom det ingen bebis men vi jagar vidare. 

Första bilden är av en present alla anställda fick av Karolinska Huddinge för att sjukhuset fyller 50år. En powerbank som fungerar bra, liten och behändig. 

I onsdags var jag ledig så jag storstädade nedervåningen, Halloweengrejerna plockades ner (häxan var inte glad haha) och jag har redan skrivit en lista på grejer jag vill köpa till Halloween 2023 🤣🎃. Sedan blev det träning och slutligen häng i soffan med nya säsongen av Bachelorette. 

I torsdags var jag också ledig så då storstädade jag ovanvåningen, tränade och kollade serier 🤩😍. 

Idag, fredag är jag också ledig, så skönt med 3 lediga dagar på raken men de fyller jag med saker att göra såklart haha. Så idag storhandlade jag samt gick in på Rusta… Jag hade lovat mig själv att inte köpa mer julpynt men det på bilderna nedan råkade ramla ner i min kundvagn, sedan råkade jag betala och få med dem hem. Förstår inte hur?! Pengarna rullar men jag vet inte varför jag älskar pynt så mycket?! 🥰 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hittade också en "Nissedörr Halloween" som givetvis fick följa med hem!

(null)

(null)

Jag har också tränat idag (5ggr/veckan, no pain no gain), rensat igenom och snyggat till i vårt "gästrum" som Felix använder som sitt datorrum. Där står också vårt löpband. 

Tänkte baka lite ikväll också, det får bli mitt lördagsgott 🤩😍. Kolakakor, kladdkaka och solskenskaka blir det. 

Självklart Idol ikväll och lite serier på det. 

Jobbar lördag och söndag, båda dagpass så hinner hänga med familjen efter jobbet 🤩😍. 

Önskar er en fin helg 🍁🍁

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

trevlig helg

Svar: Tack, det har jag haft 😌
Chetti

2022-11-19 @ 07:59:11
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0