Vilken vecka!

(null)

(null)

(null)

Snökaos i början av veckan, trodde vi skulle snöa inne 😅😅

(null)

Ledig i onsdags, satt i många timmar och shoppade online, presenter till Henry och julklappar till övriga…

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Klinikfest med neontema, gick all in såklart, älskar det! Rolig fest med de bästa och roligaste arbetskompisarna man kan ha 😍🤩

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ledig lördag: julpyntat i så många timmar, är helt slut… Vårt hus lyser,  minst sagt, lyser mest på hela vår gata och säkerligen de flesta gatorna i vår lilla ort. Älskar det! 🥰
Det lyser även här hemma, i alla fönster och överallt står det tomtar. 

Nu ska jag kolla på Idolfinalen som jag missade igår pga festen. Har lyckats hålla mig från att kolla vem som vann.

Ledig imorgon, söndag och det blir nog en hel del soffläge hoppas jag!

Ha en fortsatt fin helg!!! 🎅🏽🍾🌼🍁😌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0