Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lördag pyntade jag inför Halloween 
🎃👻☠️💀👿 så kul och I just love it! 

Sedan kom min vän Jenny och hennes dotter över på lördagsmys, mina ätardagar gör mig så trött… somnade flera ggr under kvällen… På natten vaknade jag återigen och mådde jätteilla, var tvungen att gå upp och kräka. Inte magsjuka utan mitt system klarar inte mina lördagar då jag äter fritt… Väldigt jobbigt och enerverande… ska försöka vara mer försiktig kommande lördagar…

I söndags gjorde vi inget särskilt men dagen sprang förbi ändå.

Ny vecka är igång och idag hade jag återigen HLR för mina kollegor vilket är väldigt roligt och lärorikt! 

Jobbar tisdag, ledig onsd-torsd och sedan jobbehelg fred-sönd 👶🏻👶🏻👶🏻

Ha en fin vecka gott folk! 

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Älskar att du går all in när d3t gäller halloween men aj aj aj, inte äta så du kräks 😔❤️

Svar: Älskar det!! Vill bara ha mer 🙂
Nej, jag vet, mitt system är helt fucked up och ska ta det mer lugnt på lördagarna, försöka 🙌🏻
Chetti

2022-10-19 @ 00:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0