Helgrapport

Intensiv men väldigt rolig jobbehelg! Det var ett härligt gäng arbetskompisar på plats och då blir allt bra trots arbetstyngd.

I fredags var jag på golvet och fick äran att ta emot en bebis själv 🙂. En mycket fin förlossning där allt gick så bra! Jag sitter ju ofta som koordinator eller så har jag barnmorskestudent så därför får jag mycket sällan äran att själv få ta emot ett barn som kommer till världen. Så den förlossningen kommer jag leva på länge 🥰. 

Lördag och söndag satt jag som koordinator och det var många samtal, och en del trixande för att få det hela att gå ihop, lite av charmen med att vara koo men också den delen som är pulshöjande och stressande. Men mina mantran är "ett samtal i taget" "det löser sig på ett eller annat sätt" Det gäller att hela tiden planera och tänka framåt vilket är en utmaning särskilt om det ringer hela tiden…

(null)

I lördagskväll efter jobbet, efter mat och sådant slängde jag mig i soffan och kollade på Idol på tv4play, älskade AHS säsong 11 har släppts så det blev 2 avsnitt på den och sedan lite Ratched. Och vet ni vad jag mådde inte illa alls, jag spred ut det goda under hela dagen så det inte blev bingeätande på kvällen. 🙌🏻🫣🙂

Ny vecka pågår och jag börjar den med en ledig måndag och tisdag! 🥰 Sedan jobbar jag onsd-fred och är ledig i helgen, lagom hehehehe 
På lördags ska jag och Felix på 50-årsfest så det ser vi framemot 🥳🎉

Önskar er alla en fin höstvecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0