Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Promise 50-årsfest! Det var en överraskningsfest så det var extra kul! Han blev så förvånad och glad!

Många gäster, mycket god mat och dryck! Hans fru överraskade honom med att ha flugit in 2 syskon från Nigeria (tårarna rann på både huvudpersonen och gästerna), roliga tävlingar, filmer, bra musik och mycket dans. En mycket rolig och lyckad fest. 

I söndags låg vi mest och slappade, kollade serier

(null)

Ny serie, helt ok, spännade med mycket jumpscares! 

Vi börjar veckan med att fira Halloween! Jag är ledig och ska strax förbereda här hemma för våra gäster som kommer i eftermiddag. Ja, idag är riktiga Halloween, även om en del människor firade i lördags av olika anledningar. Så idag smäller det, god mat och en massa andra gottigheter! Bus eller godis och annat skoj! 

Jag jobbar tisd-tors och har sedan fått ledigt i helgen för då åker jag till Skåne för ännu en 50-årsfest, denna gång är det dubbel 50-års fest 🎉 🎶🍾🎂. Min syster och hennes man firar och det ser jag framemot!! Det blir "maffiatema" och ett mord ska lösas, så kul!! Har fixat kläder, skor och annat för festen.

Hoppas alla får en fin höstvecka, killarna har höstlov men Alicia jobbar hela veckan. 🍁🍁🍁




Kommentarer
Postat av: Stamp-E

party party

Svar: Yes en massa party har det blivit senaste veckorna haha
Chetti

2022-11-01 @ 07:28:51
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0