Jobbehelg framför mig

(null)

I tisdags var jag koordinator och vi hade underbart väder, så jag satt ute på min lunchrast 🌞🌞.
Lönesamtal stod även på schemat denna dag och det gick bra! Jag är en av dem som är högprioriterade och fick en bra löneökning, var nervöst innan men tycker summan är helt ok och rimlig. Visst kan man alltid kämpa för mer och kanske fått mer om jag bytt sjukhus men men jag är överlag nöjd! 
Fick också många fina ord där jag kände mig bekräftad, sedd och uppskattad och det väger också tungt!  

I onsdags hade jag antenatalen vilket var ett tag sedan, men kul med omväxling 👶🏻👶🏻👶🏻. 

Igår, torsdag var jag ledig så jag satte ihop Ikeamöbler och fixade i vardagsrummet. 

(null)



(null)

(null)

(null)

(null)

Sedan beställde jag en del nya Halloweensaker till trädgården haha, är köpgalen när det kommer till Halloween bl.a. en 185 lång häxa som lyser och pratar. Den ska stå utanför ytterdörren hehehe. Får inte nog, älskar det! 🥰

Sedan blev det ett besök på Synoptik med Samuel som fått bättre närsyn men något sämre på långt håll, så nya glas beställda till glasögonen och sedan beställde vi linser. Han vill prova och se hur det är ☺️. 

(null)

Simskola för Samuel på kvällen och nej han kan inte simma än, han har gått länge nu och det finns framsteg men i myrsteg… Henry lärde sig när han var 11år så det blir kanske samma för Samuel?! 

(null)

På kvällen landade jag i soffan med mina härliga ljus och Efterlyst och därefter något avsnitt av Dahmer. 🫣

Idag, fredag är jag också ledig så jag har veckohandlat nu på morgonen, ska strax träna och i eftermiddag kommer Anna och Gabriel. Fredagsmys står på schemat och självklart Idolfredagsfinalen 😍🤩

Jobbar lördkväll och sönddag 👶🏻👶🏻. Önskar er alla en fin helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0