Helg på ingång

Tre bra jobbdagar måndag-onsdag,  på tisdagen var jag med när en liten bebis kom till världen och det var kul!

Onsdagen var ett lugnt pass med härliga familjer. Innan passet såg jag Sverige kämpa i seminfinal mot Spanien men tyvärr vann Spanien så Sverige är ute ur VM men slåss om bronset imorgonförmiddag mot Australien. 

(null)

Samuel började 5:an i onsdags så nu rullar vardagen så sakteligen igång.

(null)

Igår, torsdag, var jag ledig så tränade, åkte till Ikea en sväng och städade härhemma.

(null)

Idag, fredag är jag också ledig, så tränade och åkte sedan och veckohandlade. Det mesta av resterande dag blir film och serier, slappa och ta det lugnt. 

(null)

(null)

Försöker njuta av de solglimtar som kommer då och då, snart lider sommaren mot sitt slut 😬😭

I helgen jobbar jag dag både lördag och söndag, har bjudit hem en vän med dotter imorgon på lite lördagshäng. 

Önskar er en fin helg!! 🌸☀️🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0