Helgen

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags tränade jag, kollade serier typ hela dagen, gjorde goda enchiladas och gräddade våfflor samt bakade kolakakor och kladdkaka. Yummy in my tummy

I söndags jobbade jag kväll, satt som koordinator och det var ett bra pass 🙂. Tyvärr har jag drabbats av urinvägsinfektion men kunde få recept utskrivet av en läkarkollega, en fördel med att jobba med läkare hehe. Hon skrev för 3 uttag ifall jag skulle drabbas igen 🙏🏻

Ny vecka är igång, jag skulle jobbat dag idag men bemanningen frågade om jag ville vara ledig och det tackar jag inte nej till såklart 🙏🏻🥰🎉

Började min lediga måndag med en powerwalk, gick förbi Apoteket och hämtade min penicillin för urinvägsinfektionen. Beställt tranbärskapslar också vilket Apotekaren rekommenderade. 

(null)

Sedan blev det premiär för Idol 2023, äntligen är det igång 🥰

Resten av dagen blir det mest soffläge och serier efter jag ryttat upp härhemma. 

Sedan jobbar jag tisd-onsd samt lörd-sönd så en ganska bra vecka! 

Önskar er alla en fin vecka, sista sommardagarna så njut ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0