Veckan som pågår

(null)

(null)

(null)

I veckan har jag jobbat måndag-fredag och vissa pass var hektiska medan andra var helt ok. Jag har suttit ett par pass som koordinator och andra på golvet, haft fin förlossning och annat kul. Idag, fredag satt jag också som koordinator och det var väl tur för då kunde jag samtidigt kolla på kvartsfinalen mellan Sverige och Japan! Fantastiskt kul att Sverige nu är i semifinal men det blir en tuff match mot Spanien 😅😅 Jag hann även med att vara Barnmorska 2 på två förlossningar 🤩

Det har varit så skönt att jobba normala timmar igen så jag hinner med livet härhemma också 🙂

Jag och F har börjat kolla på en för oss ny serie Glitch på Netflix, änsålänge spännande och bra! Tre säsonger ute. Påminner om Manifest, inte samma story men en slags mystik och man undrar egentligen vad det är som hänt. 

I helgen ska vi fixa lite i trädgården om det nu blir uppehåll… ev klippa ner några träd, grenarna kan vi bara slänga på vårt släp och sedan köra bort 🙃 till återvinningen. 

Vi ska grilla imorgon också, bjudit hem Anna och barnen men vi får se om de kan komma. 

Önskar er alla en fin helg!! ☀️❤️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0