Veckorapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I tisdags var jag koordinator halva dagen och sedan fick jag vara med på en bebis ankomst på kvällen. 🤩

I onsdags fyllde Felix 50år, han jobbade men när han kom hem åt vi supergod thaimat, gav presenter och sedan blev det gottegott samt film till kvällen. Ett blombud kom med underbart vackra och väldoftande blommor samt en lott från min mamma och 2 av mina syskon med familjer 🥰

I torsdags var jag ledig, jag tränade, veckohandlade och tog sedan det lugnt och kollade film samt serier.

Idag jobbade jag 7-19:30, först som koordinator och sedan på golvet med induktioner och polpatienter. 

Imorgon, lördag är det så dags för det 10:e och sista 12,5 timmars passet! Ska bli så skönt att det är över 🙏🏻 Det tar på krafterna med så långa dagar och vissa pass UTAN rast… 

På söndag är jag ledig, det blir såklart en massa hushållssysslor som hänger efter och sedan måste jag vila!

Ha en fin helg allihopa!! 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0