Dan före dan före dopparedagen

(null)

Idag kom grannen över med detta fina julkort och en påse hemmalagade fröknäcke 😍🤩🥰❤️. Så fint!

Ikväll ska vi dela ut julkort samt en ask Toffifee till våra 4 närmsta grannar 🧑🏼‍🎄

Veckan då: jag och min student fick både bebis på måndagen och tisdagen. Det gick fint och var så kul 🤩👶🏻👶🏻

I onsdags var jag ledig och storstädade i typ 8 timmar… var helt slut efteråt, typiskt mig…

Torsdag och fredag har jag suttit som koordinator och det har varit ganska fullt men vi har trixat och fixat så det gått runt 🙏🏻

Imorgon, Lillejulafton jobbar jag extra på dagen och sedan ska vi fira lite jul med min vän Jenny o dotter. Vi ska äta tacos hahaha och sedan ostbricka plus annat gott 🙂

Och på söndag är det så äntligen Julafton och vi alla är lediga ❤️. Vi ska bara vara själva för vi vill ha det så! Lugn och ro, god mat, spela spel och bara umgås 🥰

Just det Alicia har kommit in på Journalistprogrammet med inriktning digitala medier, 3 års studier! Så kul! Hoppas detta nu är hennes grej.

Önskar er alla en fin Lillejulafton och Julafton ❤️🎅🏽🧑🏼‍🎄🎉❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0