Helgrapport

En väldigt lugn helg i bebisfabriken, min barnmorskestudent gick med mig men vi fick inte en endaste liten bebis på hela helgen 😞😞. Jag tyckte det var skönt med lugnt tempo men studenten vill ju ha action och förlossning 🙂. 

(null)

Nya julsaker: idkortsband till jobbet och en disksvamp 🎅🏽. 

(null)

Doftgran till bilen 😍 den åker nog upp efter julpyntet tas ner 🙂

Min vän kom inte i lördags så vi hade eget lördagsmys med bra julfilmer och glass.  

(null)

(null)

Andra advent spenderades först i bebisfabriken och sedan firade vi andra advent hemma med en massa gottigheter och film 🤩. 

Ny vecka är igång, jobbar ikväll men är sedan ledig på tisdag och då fyller Henry 18år!! 🙏🏻🙌🏻😃 Jag kommer göra hans favoritmat och så ska vi ha lite gottegott på kvällen efter skolan.

Sedan jobbar jag onsdag-fredag och går troligen med min barnmorskestudent och det är Lucia på onsdag. Så hoppas på att få se ett Luciatåg men vi ska i alla fall fika hemma på kvällen. December känns som en enda lång fika och annat gott hahahaha 

Henry ska vi fira på lördag med att gå ut och äta och sedan fortsätter firandet härhemma ❤️❤️ med familjen. 

Önskar er alla en fin vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0