Jul/mellandagarna

(null)

Vi hade en supermysig Juldag med min vän Anna. Fick en julklapp, se bild ovan, och sedan kollade vi på filmer samt åt en massa gottegott 🙂

(null)

(null)

Annandagjul spenderade vi själva och försökte äta upp rester från julbordet och så… kollade filmer m.m.

Sedan jobbade jag onsdag och torsdag med patienter och lyckades vara med på 2 förlossningar vilket var fantastiskt kul! 🥰❤️

Igår, fredag, var jag ledig, efter veckohandling så hade vi besök hela dagen från 14:00-22:00… Först kom Felix vän N med familj och på kvällen kom Emma över och umgicks med oss, supermysigt 🥰🥰

Nu i helgen jobbar jag kväll båda dagarna, alltså även på Nyårsafton men jag är hemma runt 22:00 så det är ingen fara, hinner fira Nyår med familjen och sedan jobbar jag även kväll Nyårsdagen så slipper gå upp i ottan 😅😅

(null)

Mitt 2023 består mest av bilder från jobbet men även 21-årsbröllopsdagsfirande och Dejtnight med gubben ❤️

Önskar er alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år 2024!! 🎉🍾🥂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0