Så trööööttt

3 tidiga morgnar, 3 dagpass på raken så jag känner mig så trött 😴 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I måndagskväll jobbade jag med igångsättningar och hade ett väldigt lugnt pass, i tisdags var jag ledig för det var Henrys 18-årsdag!!

Vi sjöng på morgonen och gav presenter:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett urval av presenterna som han blev väldigt glad över ❤️

Efter skolan lagade jag enchiladas och sedan hade vi lite gottegott på kvällen.

(null)

(null)

I onsdags var det Lucia, kollegor gick luciatåg för oss 🥰 och vi fick lussebullar och annat gott. Väl hemma fortsatte vi lussefikan hehe

(null)

(null)

(null)

(null)

I torsdags hade vi julbord på jobbet 🧑🏼‍🎄

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På onsdag och idag, fredag, gick jag och min barnmorskestudent. Det blev en bebis i onsdags och hon fick även en bebis idag men med min kollega då vår kvinna inte var i närheten av att föda…

Igår, torsdag, jobbade jag med antenatala patienter. 

Känner mig helt slut och sliten så ser verkligen framemot en ledig helg med mycket gottegott, mys med familjen och bra serier/filmer. 

Önskar er en fin helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0