Veckan

(null)

(null)

(null)

Vi fick en fin förlossning jag och studenten i måndagskväll 🥰

Min lediga tisdag spenderade jag typ hela dagen i soffan och bingetittade på serier samt filmer. Medan det snöade som bara den utanför och lamslog både kollektivtrafik samt biltrafik här i 08-land. 
Rekommenderar verkligen serien ovan "En helt vanlig familj" på Netflix. 

Sedan såg jag 2 skräckfilmer varav en var överraskande bättre än vad jag förväntade mig "Elevator game" 

(null)

(null)

(null)

Mitt musikår på Spotify 🥰

(null)

Jobb i onsdags som koordinator och det gick bra, lite pusslande och hänvisningar till andra sjukhus pga att det var platsbrist. 

Igår, torsdag, hade jag hand om en härlig familj där det gick så fint framåt, hon födde säkert inatt och ikväll ska jag hälsa på dem på BB tänkte jag. 
Idag jobbar jag också kväll, tråkigt såhär en fredagkväll när det dessutom är final i Idol! Jag ska hålla mig undan sociala medier och se programmet imorgonkväll istället.

Jag är ledig i helgen, ska bli riktigt skönt! På lördag blir det till att julpynta i timmar… för att få upp alla lampor och grejer i trädgården och härhemma… Roligt men tar sådan tid! 

(null)

Idag fick vi äntligen öppna första luckorna på våra adventskalendrar 🥰 samt tända kalenderljuset.

Just det, jag tog influensavaccinet på jobbet förra veckan, skönt att ha det gjort. Vi har ännu inte vaccinerat oss för covid och vet inte om vi kommer göra det… F vill inte och jag vill ju mest ta det för hans skull… 

Önskar er en väldigt fin helg och en mysig första advent. Vi ska äta adventsfika och kolla på julfilm söndagkväll har jag bestämt haha 🧑🏼‍🎄🎅🏽


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0