Helgrapport

Riktigt härlig helg, mycket soffhäng, mycket gottegott, träning, serier, filmer och Mello. 

(null)

Har börjat kolla denna serie också, 1899 och sett typ 5 avsnitt men fattar ingenting änsålänge hahahaha får se om jag får svar på mina frågor innan sista avsnittet.

(null)

Ny vecka igång och detta blir en busy vecka med 6 pass… Idag hade jag HLR hela dagen för fina kollegor. 

Imorgon på självaste Alla hjärtans dag så jobbar jag tyvärr kväll men vi ska fira det en stund efter jag kommit hem. 

Är bara ledig på fredag och då ska jag med Samuel till tandläkaren så ingen slappedag där inte… 

Just det Samuel simmade ryggsim igår och det gick bra det med. Hoppas på att han får flytta upp till nästa grupp nu där målet är 150m bröstsim och 50m ryggsim. 

Önskar er en fin vecka 🌸🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0