Långledig

Jag är ledig nu fredag-söndag och det känns helt otroligt bra! Jag har jobbat så mycket helg senaste veckorna…

Vi har inga storslagna planer men lite ärenden blir det väl, träning, äta gottegott, Mello delfinal 2, serier och filmer. Kanske att vi hittar på något kul hela familjen om lusten faller på.

(null)

Det har varit en helt okej vecka på jobbet, i onsdags hade jag BM student och vi var med om en tvilling födsel, helt underbart! Igår, torsdag satt jag som koordinator och det var fullt i hela Stockholm och personalbrist så lite trixande för att få ihop det… 

Jag var ledig i tisdags och då tog jag det mest lugnt, tränade och kollade serier. 

(null)

(null)

Säsong 4 av serien You släpptes igår och jag ska hålla mig från att bingetitta, ska hålla mig till ett avsnitt per dag 🫣🤣😅

Idag, fredag, började jag med att veckohandla, sedan kolla serie och träna. Resten av dagen ligger jag i soffan, slappar, kollar serier och film hahahaha 

(null)

"Händelser vid vatten" är en annan serie jag följer på svtplay, gillar den mycket, svensk serie!

(null)

Just det Samuel har börjat simma så smått nu efter flera år i simskola… Hoppas det nu släpper helt så att vi kan checka av det också. 

Jag har sökt semester 1/3-5/3 ett par  dagar över sportlovet, sökte 2/1 och har ännu inte fått svar trots jag frågat flera ggr… Livet som barnmorska… Ville åka ner till Skåne ett par dagar men biljetterna om det ens finns några kvar blir bara dyrare och dyrare… 

För er som intresserade av hur det går med kosten och så så går det sådär, inte helt kaos men inte helt enligt planering heller men jag försöker vara snäll mot mig själv och hålla en viss balans just nu. 

Önskar er alla en fin helg!! 


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jag frågar inte :D

trevlig helg

Svar: Bra för du vet redan svaret 😃
Chetti

2023-02-11 @ 07:20:29
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0