Såååååå tröööööttt

Förra veckans pass kommer ikapp mig och jag är så fruktansvärt trött. 

I helgen gick jag med min barnmorskestudent och vi fick lyckan att få välkomna två bebisar till världen. Allt gick så bra, med båda 👶🏻👶🏻

I lördagskväll kom min vän J över med sin dotter för lördagshäng och Mello del 3. Pinsamt dåligt förutom Markus och Martinus som var riktigt bra 🙂. 

Ny vecka är igång och även idag jobbade jag men var riktigt trött. Jobbade som resurs mellan 7-11 och hade sedan HLR på eftermiddagen för härliga kollegor. 💓

Imorgon, tisdag, är jag ledig och jag ska verkligen vila! Sedan jobb igen onsd-torsd och ledig fred-sönd men jag tog ett extrapass söndkväll för pengarnas skull. F jobbar extra på lördagar några veckor framåt. Elen och räntan har höjts rejält för oss fr o m februari månad… 🥺

Efter mycket om och men fick jag i torsdags (16/2) beviljat mina 5 sökta semesterdagar (1/3-5/3) över sportlovet (sökte 2/1…) men tågbiljetterna är dyra. Så vi har velat fram och tillbaka men F sade att jag får prioritera Skåneresan. Största anledningen till resan är ju att träffa min mamma men det ska självklart bli kul att träffa syskon och syskonbarn också 🥰. Det blir jag och lilleman som åker ner.

Önskar er en fin vecka 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0