Gott nytt år 2023

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nyårsafton firades härhemma ensamma då våra gäster blivit sjuka… God mat och  film. Felix och Henry gick ut en sväng vid tolvslaget medan jag och Samuel kollade på grannens raketer från trädgården. 

2022 har varit ett helt ok år för oss. Felix tog examen och fick jobb på Astra Zeneca, Alicia tog studenten och har jobbat som assistent på IVA på SÖS hela hösten, Henry kämpar på i gymnasiet och spelar fotboll och lilleman är duktig i skolan, kämpar på med simningen och är en bra vän. Själv jobbar jag på som barnmorska och älskar ffa mitt yrke, tränar på som vanligt och har gått ner 16kg sedan i somras. 

Idag, måndag, är jag ledig och det är skönt hehe. Sedan jobbar jag tisd-torsd samt lörd-sönd. 

Önskar er alla en fin första vecka på 2023. 🌟🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0