Helgrapport

En ganska ok och lugn helg på förlöset. Fred och lörd satt jag som koordinator och på söndagen var jag på BB. 

(null)

Lördagskväll efter jobbet, mina bästa vänner kom över på tacomys. Tokigheter, skratt och kärlek när vi träffas, fylla på själen och må bra samt lysa upp januari, årets för mig värsta månad pga kyla och mörker. 

Idag hade vi planeringsdag med jobbet ute på KS i Solna och det var riktigt trevligt och kul! God frukost, lunch och fika. Tänkte först hoppa fikan men fan jag har nu gått ner 21kg så jag kan ta den där fikan. Men där är det stopp så inte fortsätta vräka i mig nu ikväll här hemma (hoppas jag…). Fikan kan ju trigga mig och få mig att ge upp och bara skita i allt (=äta allt/bingeäta) och så är jag 20+ om några månader igen. Vill inte, får inte, kan inte. Bara en socker/matmissbrukare förstår vad jag menar… Dagliga diskussioner med hjärnan 🫣🤯😬

Jaja, ledig imorgon så det ska bli riktigt skönt!! Lite grejer planerade men inte för mycket.

Jobbar sedan onsdag-torsdag, ledig fredag-söndag men har tagit extrapass på söndagkväll för pengarnas skull.

Önskar er alla en fin vecka!! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, det är så lite som kan få en att falla tillbaka. Allt sunt förnuft försvinner av en liten kaka 😩😢😣

Svar: Verkligen ”allt man aldrig skulle göra igen” blir som bortblåst och hjärnan är bra på att manipulera mig och får mig att tycka det är okej att stoppa huvudet fullt av skit…
Chetti

2023-01-24 @ 03:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0