Helgrapport

Helgen har verkligen varit en mix av nytta blandat med nöje. Har hunnit se 6 filmer i helgen hahaha, en del rent mög medan andra var riktigt bra.

De som var bra var thriller/skräck och heter Sick och The room samt animerade filmerna Mästerkatten 1 och 2 🤩😍. 1:an var faktiskt bättre än 2:an tyckte jag 🫣. 

(null)


I lördags gjorde vi en massa ärenden som legat på hög, lunchade ut och gick på bio. Supermysig och härlig dag, alltid kul när alla i familjen hänger på och är på bra humör 😅🥰. 

Jobbade som sagt extra söndagkväll och vi hade ett helt ok pass, var på golvet på förlossningen men det blidde ingen bebis för mig 😄. 
(null)


Ny vecka är igång och idag jobbade jag halva dagen på antenatalen och andra halvan körde jag HLR för mina härliga jobbarkompisar. 🙂. 

I veckan jobbar jag även tisd-onsd, ledig torsd och fred men jobbar sedan lörd-sönd. Så 5 pass blir det i veckan! 

Ha en fin vecka allihopa! Så skönt att det bara är en dag kvar på låååånga januari 🙏🏻💓



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0