Helgrapport

(null)

(null)

I fredags hämtade jag min vinst från IcaMaxi, så kul! På lördag har jag bjudit över vänner med barn på tacomys 🥰

I lördags tog vi ner julsakerna och storstädade, tog i princip hela dagen… mitt på dagen gick vi över till 80-åriga grannen som bjudit över oss på fika. Gott och mysigt 🤩😍

(null)

(null)

(null)

I söndags jobbade jag och fick äran att välkomna en liten bebis till världen, älskar det och tröttnar aldrig! 

Ny vecka är igång och idag jobbade jag halva dagen som resurs och hjälpte till där det behövdes och andra halvan av dagen höll jag HLR för mina härliga kollegor 🥰. 

Nu är jag ledig tisd-torsd och det ska bli riktigt nice! Ska städa, rensa vår garderob, rengöra kyl och frys m.m. samt andra roliga grejer 🫣😬😅. Plus hänga i soffan om kvällarna.

Jobbar sedan i helgen.

Ha en fin vecka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0