Ledig fredag

Ledig idag, fredag, och det är vi allihopa så det är kul! Alicias kompis sov över inatt så det var roligt för henne. 

Vi tvättar, har veckohandlat och jag tränade precis. Resten av dagen blir det en del soffhäng 💓

I veckan har jag varit 2 pass på BB vilket var längesedan men väldigt kul att träffa alla dem som bara jobbar där och vi skickade hem familjer till höger och vänster då trycket i Sthlm på de födande var högt. Och jisses vilken sjukfrånvaro och vabbande vi har på jobbet… Flera luckor varje pass så det är inte lätt… Hela helgen verkar det fattas folk och jag jobbar lördagdag och söndkväll. 😬😬

I torsdags gick jag med en barnmorskestudent och vi hade en fantastisk familj som kämpade på för att sedan få träffa sin bebis 👶🏻. Motivation, styrka och bra teamwork gjorde att allt gick bra! 💓 Sådana födslar lever man på länge 🙌🏻

I veckan har jag sovit så dåligt, kan inte somna, vaknar ggr flera m.m. Tror det kan bero på att jag nu är på banan igen vad gäller kosten efter 10 dagars frossande (+3kg… 🫣). Socker gör mig trött och då tänker jag att nu när jag utesluter det sönd-fred så är jag hyper, känner mig hyper och det påverkar min sömn. Men men inatt var det ok och mycket för att vi alla är lediga. 

Önskar er alla en fin helg!! 🌟❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0