Veckan

Ja, veckan har varit upp och ner vad gäller kosten. Hade det på känn att jag inte skulle klara det trots att maten var planerad som vanligt och att jag är stark och motiverad… I måndagskväll åkte både det ena och andra in i munnen, tisdagen flöt på perfekt och jag skötte och åt som planerat, onsdag och torsdag började bra men slutade med lite bingeätande på kvällen… Fredag idag och jag känner mig stark och vet att idag klarar jag det och äter som planerat, finns inget alternativ för mig liksom… 

Tråkig läsning men bra för mig att få skriva av mig och berätta att min viktresa inte är lätt, inte kommer fortsätta vara lätt och att jag kanske faller då och då. 9kg till vill jag bli av med, mest för att jag bara så gärna vill under 60kg. Sedan är planen att ligga mellan 59-64kg typ, inte omöjligt men det krävs verkligen att maten är planerad, fortsatt träning och bara äta gott på lördagar! Målet ska jag nå i år! 

(null)

Jag var ledig i tisdags, satt och bingetittade på "Händelser vid vatten" vilket är en svensk serie på svtplay. Mycket spännande, gillar den verkligen och nya avsnitt släpps på fredagarna. 

Jag jobbade onsdag på förlossningen och sedan var jag på BB på torsdagen. Kul med omväxling men BB passet var intensivt med många hemgångar, prover på barn och så tog jag emot ett gäng med patienter också. Hade ingen rast… 🤯

(null)

Idag, fredag är jag ledig så jag veckohandlade först tidigt på förmiddagen, sedan har jag tränat, färgat hår och bryn. Det mesta av resterande dag ska jag ligga i soffan och kolla på film tänkte jag. 

Ledig imorgon, lördag, också och då ska vi ut hela familjen. Äta lunch ute, göra några ärenden och sedan gå på bio 🙂. Vi ska se Mästerkatten i stövlarna 2 och jag har sett att den ligger ute på streamingsidor men älskar att gå på bio och verkligen mysigt att alla följer med 💓. 

(null)

Söndagkväll har jag som sagt tagit ett extrapass, lite extracash för räkningarna… Vattenräkningen för 2022 är också på ingång… 

Ha en fin helg!! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0