Halva semestern förbi

och det känns helt okej faktiskt! 

I helgen gick vi ut och åt samt kollade på VIP bio, alltid lite lyxigare. Tyvärr hade de bokat en av oss på rullstolsplats men det löste de genom att ta in en fåtölj och fotpall samt att vi fick en biobiljett att utnyttja till nästa gång. 🙏🏻

(null)

(null)

Bra och mycket rolig film, detta är andra filmen och de lämnade oss i en cliffhanger så nu måste vi vänta länge till tredje filmen… 

Det har tyvärr regnat i princip hela dagen igår men även idag så staketmålandet är satt på paus 😬. Gillar inte när det inte blir som jag planerat men det är bara att gilla läget och invänta regnfria dagar för att fortsätta framåt. 13 delar målade, 19 delar kvar. 

Så igår satt jag i soffan det mesta av dagen och bingetittade på Black Mirror vilken verkligen växt på mig. Spännande avsnitt, liknar ingen serie jag sett förut. 

Nu är en ny vecka igång, min tredje semestervecka och planen är att åka till ett äventyrsbad med killarna idag. Ska bara få upp Henry…

Resten av veckan blir det museum, förhoppningsvis fortsätta måla staketet, spela spel, kolla serier och ha besök av vänner. På torsdag firar jag och F 21-årsbröllopsdag så i helgen ska vi ut i stan, bo på hotell och så 🥰. 

Ha en fin vecka allihopa! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0