Helgrapport

I lördags tog vi det mest bara lugnt vilket var skönt! Vi åt också en massa godis haha

Vi var inne en sväng hos grannen som fått bröstcancer och lämnade en krya på sig blomma ❤️

I söndags jobbade jag extra och fick vara med på en fin förlossning. 

Nu är sista veckan med 12,5 timmars pass igång. Idag jobbade jag och fick vara med på 2 fina förlossningar 🥰 och sedan satt jag som koordinator på kvällen. 

I veckan jobbar jag månd-tisd samt fred-lörd. Så 3 lediga dagar i veckan och på onsdag så blir min käre make 50år men han vill inte fira det… Jag kommer dock köpa god mat, har köpt några smågrejer och så blir det favoriten dillchips med vaniljglass 🥰. Så lite firande med familjen kommer han inte undan hehe


(null)

Här ser ni svaret från Skatteverket angående min oro över att bli höginkomsttagare och nu är jag inte orolig längre 🙏🏻 Dessutom såg jag att jag även var höginkomsttagare 2022 hahaha, och då fick jag tillbaka en bra slant och fick ingen kvarskatt 😅😁. 

Önskar er alla en fin vecka!! ☀️🌸☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0