Sista semesterdagarna

och det känns just nu sådär, skulle lätt kunnat vara hemma ett par veckor till men men sådant är livet 🥹🥹

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett dygn inne i Stockholm i helgen för mig och Felix för att fira vår bröllopsdag! Vi åt kinamatsbuffe, sov på hotell, kollade på Manifest på datorn haha och åt en ordentlig hotellfrukost. Mycket lyckat ❤️❤️

I söndags när vi väl kom hem, målade vi lite staket, detta jäkla staket hahaha

(null)

(null)

(null)

(null)

Ny vecka är igång, min sista semestervecka buhu… Vi lyckades fixa klart staketet idag, det har lagats och bytts ut delar samt att hela alltet målats. Många timmars arbete och det känns konstigt att det är klart. Det kommer krävas regelbundet underhåll självklart men just nu känns det toppen!! 

(null)

Vår nya baby, en släpvagn, köpt på 
K-Rauta. Prof T600 är modellen och den kostar just nu 7999kr, en rabattkampanj pågår just nu så vi slog till. Vi har länge velat ha en egen släpvagn mestadels för trädgårdavfall och så, den är så fin 😍🤩

Vi packade den full och var på väg till Återvinningscentralen när jag kom på att det är stängt idag… 🫣 Nu står den i garaget 🥰. 

I veckan är planen att slänga skräp på Återvinningscentralen, måla garaget och förrådet samt bättra på staketet fram, ha besök av flera olika vänner och kanske klippa till något träd. Inte så mycket till semester men jag tycker om när saker blir gjorda, saker jag länge tänkt på ska köpas, fixas m.m. När jag väl jobbar så är tiden knapp till att hinna med allt sådant. 

Självklart njuter vi emellanåt, av god mat, serier och annat som vi gillar ☀️
Felix har 2 veckors semester nu, han har inte haft semester på typ 8år så han är lite rådvill hahaha men jag ska nog få oss att både jobba och slappa ☀️☀️☀️☀️

Önskar er alla en fin vecka 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0