Sista semesterveckan

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Måndag: målade klart staketet och köpte släpvagnen. 

Tisdag: Målade halva garaget och förrådet samt körde 2 stora lass med trädgårdsavfall och annat skit till återvinningen. Mycket bra investering den där fina släpkärran.

Onsdag: Målade vidare på garaget och förrådet samt satte upp poolen. Anna och Gabriel hängde med oss, grillade och badade. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Torsdag: Målade klart förråd och garaget, så mycket bättre! Men tyvärr lite färg som hamnat här och där trots att vi var försiktiga som jag vill få bort från bl.a. markstenar och socken. Sedan kom min arbetskompis Kattis förbi, jag gjorde rabarberpaj och hon bjöd på vin, trevligt 🙂

(null)

  
(null)

(null)

Fredag: Målade staketet fram samt skurade brevlådan 😂. Vi åkte och veckohandlade och sedan kom min vän Jenny och dotter Mimi på besök. Vi åt tacos, gick en promenad och åt gottegott. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Två dagar kvar på semestern buhu och denna helgen ska vi bara njuta, chilla och ha kul. Vissa måsten såklart men de ska minimeras till det viktigaste. 

Önskar er alla en fin helg 🤩😍☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0